Dlaczego faceci są dziwni i coś o hydrożelowych płatkach:)

Hej:)
Wiem,że obiecałam dziś recenzję Kremu siarkowego,ale mój ukochany wziął mi próbkę do pracy razem ze swoimi męskimi próbkami:D Faceci to naprawdę czasem zaskakują:D.
Żeby nie było ,że nie umiem dotrzymać słowa,dziś mała refleksja nad hydrożelowymi płatkami.

Pokładałam ogromną nadzieję w nich,ale prawdę mówiąc mają swoje plusy i minusy.Czego więcej to się zaraz przekonacie;)



Informacje od producenta :
Skutecznie spłycają drobne linie i zmarszczki,jednocześnie opóźniają proces powstawania nowych.Dzięki zastosowaniu hydrożelowej formuły,składniki aktywnie wnikają do najgłębszych warstw naskórka.Zawarty w płatkach kolagen nadaje skórze odpowiednią jędrność,napięcie i elastyczność.Kwas hialuronowy posiada doskonałe właściwości przeciwzmarszczkowe,nawilżające i rewitalizujące.Ekstrakt z ogórka odświeża,łagodzi,daje uczucie lekkiego chłodu oraz delikatnie rozjaśnia cerę.Płatki nie powodują podrażnień


Skład:
(WG INCI):Aqua,glycerin,polyvinyl,alcohol,gelatin,sorbitol,green tea extract,sodium,alginate,arbutin,sodium hyaluronate,grape seed oil,hydrated collagen,aloe vera extract,cucumis sativus,centaurea cyanus,licorice extract,methylparaben,propylparaben,parfum,hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde,benzyl salicate.


Sposób użycia:



Moja opinia:


Płatki znajdują się w saszetce,naklejone na folię i zabezpieczone.Wyglądają tak:


Opakowanie łatwo można otworzyć.Pachną delikatnie,ale przyjemnie.Mają dobrą przyczepność do ciała.Nie trzeba się obawiać,że spadną w trakcie chodzenia:)No i właśnie wczoraj czekając na "TAP MADL":D postanowiłam sobie je nakleić.Z aplikacją nie było problemu.Niestety po ok.5 min skóra pod oczami zaczęła niemiłosiernie swędzieć!!Naprawdę nie do zniesienia,a tu trzeba to trzymać jeszcze 25 min!Myśle sobie-nic wytrzymam.Z trudem udało mi się dotrwać do końca i warto:D
Płatki rozjaśniły moje zasinione oczy i zredukowały podpuchnięcia.O niebo lepiej to dziś wyglądało.Zadaje sobie jednak pytanie czy warto się znowu męczyć żeby osiągnąć chwilowy efekt WOW?Co prawda ta sytuacja utrzymuje się od wczoraj,ale nie wiem czy bym kolejny raz zaryzykowała ten zakup.Pani w sklepie powiedziała,że są one przeznaczone dla młodych dziewczyn.Dla kobiet troszkę starszych jest ta druga wersja,którą pokazałam w próbkach.

Cena:3,70 zł
OCENA:3/5


A o to moja fryzurka maturkowa:


Jak wasze matury:)?
Co myślicie o firmie "Marion" i jej produktach?

Jutro obiecany krem siarkowy:)

Całuję;**

13 komentarzy:

  1. Dzięki za recenzję. Nie wiedziałam, ze na rynku są płatki pod oczy w przystępnej/normalnej cenie. Widziałam wcześniej dużo reklam i czytałam wiele pozytywnych recenzji tego typu produktów, ale zazwyczaj były to płatki Channel, Heleny Rubinstein czy Diora wiec automatycznie cena mega..
    Chętnie spróbuję pomimo swędzenia…, czego kobieta nie robi, aby ładnie wyglądać 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj,spróbuj:)Efekt jest dość fajny ,a być może tylko ja jestem uczulona na jakiś składnik i u Ciebie będzie wszystko ok:)
      Dzięki za odwiedziny:)

      Usuń
  2. jaka piękna fryzurka :O :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) dołączyła już do mojej kolekcji z cyklu:"szybko i na temat":D

      Usuń
  3. Chciałam dodać Cię do obserwowanych, ale nie mam konta google +, a tej blogspotowej opcji u Ciebie nie widzę :( Kurcze fajny produkt, ale trochę przestraszyło mnie to swędzenie i fakt, że utrzymuje się to tak długo :( fryzura przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę dalej tego nie mam?Muszę jakoś ogarnąć bo już myślałam że mi się udało:)Wiesz co w sumie cena nie jest wygórowana więc można zaryzykować i w razie czego szybko zerwać:D Moje oczy zawsze były specyficzne:)

      Dzięki za komplement:)

      Usuń
  4. Już znalazłam tą opcję:D Nie było nawet tak trudno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie płatki pod oczy, obecnie mam te z Perfecty:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo i jestem pierwszą obserwatorką ;)
    Muszę sobie sprawić jakieś płatki tego typu, te są dosyć ciekawe :)
    Ogólnie lubię produkty Mariona są dosyć dobre i w przyjaznych cenach :D

    Aaaa przygotowania przedślubne do przodu :) Suknia się szyje, butki kupione, zaproszenia także, ale nie mam czasu pochwalić się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fryzurka:) Nie miałam okazji używać żadnych płatków pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam niedawno te płatki - u mnie się świetnie sprawdziły
    już kupiłam kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger