Krem siarkowy-lubię to!;) I w co się ubrać na wesele?

Hej :)
Dziś obiecana recenzja kremu siarkowego.W końcu udało mi się go odzyskać:D
Pierwszy raz go wczoraj użyłam i się zakochałam:)



Informacje od producenta :


Skład:

Aqua,Dicaprylyl,Carbonate,cetearyl olivate,C12-15 Alkyl Benzoate,Magenesium Aluminum Silicate,Sorbitan Olivate,Hydrogenatet Olive Oil,Butyrospermum Parkii Butter,Zinc oxide,Olea europea Fruit Oil,Olea Europea Oil Unsaponifables,Allantoin,Sulfur,Vaccinum Myrtillus Extract,Sacharum Officinarum Extract,Citrus Aurantium Dulcis Extract,Citrus Medica Limonum Extract, Acer Saccharinum Extract,PEG-30 Castor Oil,Polyacrylamide,C13-14 Isoparaffin,Laureth-7,Phenoxyethanol,Methylparaben,Ethylparaben,Butylparaben,Propylparaben,Isobutylparaben,Imidazolidinyl,Urea,Parfum,
Citral,Limonene,Linalool.

Sposób użycia: 

Na dokładnie oczyszczoną skóre twarzy nanieść niewielką ilość kremu,delikatnie wmasować do całkowitego wchłonięcia.Stosować codziennie.Krem stanowi idealną bazę pod makijaż

Moja opinia:

W saszetce znajduje się 1,5 ml. kremu.Mi starczy na 2 użycia,bo wczoraj nie zużyłam całego,a buzię i tak dokładnie wysmarowałam:)Opakowanie łatwe w otwarciu.Po rozpakowaniu pierwsze co mnie odrzuciło to ZAPACH!Strasznie intensywny,piekło mnie aż w przełyku dosłownie!Konsystencję ciężko mi określić.Coś po środku talku, a kremu.Niby talk ale taki jakiś płynny:D
Po aplikacji buzia była idealnie pudrowa,mięciutka i przede wszystkim super matowa!Nie miałam okazji wypróbować go jako bazę,ale jako krem sprawdza się idealnie!Nawet dziś po kąpieli i porannym prysznicu efekt ciągle się utrzymuje:)Na pewno to będzie mój kolejny faworyt:)

Cena za 50 ml-ok 17 zł
OCENA:-5(- za tragiczny zapach)

No i nawiązując do drugiej części tytułu postu jutro mam wesele u rodziny Kuby i nie mam się w co ubrać:)
Koszulę mu wyprasowałam ,a na siebie jakoś nie mam pomysłu;/Może jeszcze coś ogarnę;)

Życzę Wam miłego weekendu i wracam w poniedziałek:**
Papa:)

Już wkrótce:
-Antyperspiranty REXONA.Który najlepszy?
-Szablon do brwi Eyebrow Stencil Kit
-Miłość moich dni- Krem do rąk AVON CARE.



2 komentarze:

  1. Fajnie, że o nim napisałaś :) Planuję go kupić od dłuższego czasu, tylko boję się, że wysuszy mi buzię jak jest tak silnie matujący :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem,że ja nie mam jakiejś silnie tłustej cery tylko taką bardziej bym powiedziała normalną w porywach do suchej:D(sucha tylko przed "tymi" dniami;/) I mimo tego nie wydaje mi się żeby mi jakoś wysuszyło mocno.Może przy częstszym stosowaniu tak,ale ta jednorazowa akcja mnie bardzo zadowoliła;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger