PERFECTA-Wulkaniczny peeling do stóp+maska-serum:)

Witam was pochmurno i jesiennie:)
Zatrucie na szczęście przeszło o tyle o ile;/Całonocny dyżur i dziś pełniłam,więc wyglądam jak zombie i padam na twarz:)Na szczęście nic mnie nie powstrzyma żeby dodać nowego posta nt.super duetu jakim jest peeling i maska serum do stóp:)Miałam okazję ją przetestować w sobotę kiedy TŻ w końcu ułożył się spać:D

Stosowałam w duecie,więc podsumuje jako duet:)

Przepraszam za zdjęcie,ale naprawdę sobota była dla mnie hardcore i zapomniałam zrobić innego;/

 1.PEELING ZŁUSZCZAJĄCY
Informacje od producenta:

Zawiera pumeks ze skały wulkanicznej złuszczający zrogowaciały naskórek oraz olejek bawełniany,ciekłą parafinę i alantoinę,które wygładzają,chronią i nawilżają naskórek.

Skład:

Aqua,Glycerin,Glyceryl Stearate,Steareth-25,Ceteth-20,Stearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum,Polyurethane,Polyethylene,Isopropyl Myristate,Dimethicone,Ammonium-Sodium Hydroxide,BHA,Ethylparaben,Methylparabenm2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol,Eugenol,Cinnamal,Linalool,D0limonene,Parfum.

Sposób użycia:

Masować mokre stopy peelingiem przez około 5 min.Następnie spłukać wodą i osuszyć.
Moja opinia:

W saszetce znajduje się 6 ml. peelingu.Po otwarciu wita nas coś podobnego do białego cukru:)Zapach jest bardzo specyficzny.Ja wyczuwam w nim coś jak imbir albo cynamon(?)Jak dla mnie trochę zbyt duszący.Zawiera średniej wielkości ziarenka.Łatwy w użyciu.Bardzo przyjemnie zdziera i stosowanie go to sama przyjemność:)

2.ZMIĘKCZAJĄCA MASKA-SERUM

Informacje od producenta:

Zawiera roślinno-witaminowy kompleks z arniką górską zmiękczający zrogowacenia oraz ciekłą parafinę i alantoinę przyspieszające naprawę pęknięć naskórka i nawilżające.

Skład:

Aqua,Parafinum,Liquidum,Isopropyl myristate,Propylene Glycol,Rosmarinus,Officinalis Leaf Extract,Arcticum Lappa Root Extract,Salvia Officinalis Extract,Artemisia Avrotanum Extract,Hedera Helix Leaf Extract,Ruscus Aculeatus Root Extract,Urtica Dioica Leaf Extract,Salicylic Acid,Tromethamine,Udecynelic Acid,Glycerin,Caprylic/Capric Triglyceride,Dimethicone,Cetearyl Alcohol,Arnica Montana Extract,Allantoin,Carbomer,Arcylates/C-10-C-30,Alkyl Acrylate Crosspolymer,Poliglyceryl-3 Diisostearate,Disodium EDTA,Sodium Hydroxide,BHA,Ethylparaben,Methylparaben,DMDM Hydantoin,Eugenol,Cinnamal,Linalool,D-Limonene,Parfum.

Sposób użycia:

Po wykonaniu peelingu nałożyć na stopy grubą warstwę,pozostawić na około 15 minut.Nadmiar wmasować.

Moja opinia:

Opakowanie zawiera tyle samo produktu co opakowanie peelingu.Kolor produktu-biały.Zapach identyczny jak w peeling.Maska jest baaardzo tłusta.Trzeba uważać żeby nie zostawić śladów gdzie popadnie co uczyniłam ja:)Po 15. min produkt niestety się nie wchłonął do reszty

Podsumowując:

Zawsze miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego produktu do stóp.Jak wiemy zbliża się lato i warto zadbać o swoje ciało.Uważam,że ten zestaw sprawdza się świetnie!Stopy są nawilżone,suchy naskórek jest wyeliminowany,a my możemy cieszyć się gładką skórą:)Można się doczepić do ciężkiego otwierania.Z suchymi rękami ciężko się dobrać do produktu,a z mokrymi to kaplica;)


CENA:ok.3 zł.
OCENA:-5(Standardowo czepiam się zapachu:))

A wy czego używacie do pielęgnacji stóp:)?

Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się niskiemu ciśnieniu:)


Jeeeejuś zapomniałam dodać o super rozdaniu !
Julia Make Up Girl


1 komentarz:

  1. już kiedyś czytałam o tym zestawie :) wydaje się fajny, a takie zapachy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger