Szampon,który pokochałam:)

Jako że mnie tu dłuuuugo nie było w ramach rekompensaty przedstawiam Wam bohatera dzisiejszego posta::





Informacje od producenta:



Sposób użycia:




Skład:


Moja opinia:

Szampon zamknięty jest w buteleczce zamykanej klasycznie na zatrzask(taki pstryk).W opakowaniu jest 200 ml produktu.Poleciła mi go szwagierka i jestem jej wdzięczna;)Szampon przeznaczony jest dla blondynek,ale wiem,że jest też wersja dla rudych i czarnych.Zapach jest bardzo delikatny,ale przyjemny.A wracając do tej palpitacji serca to chodziło o to,że nie przeczytałam że jest koloru fioletowego:D wygląda o tak:


Jak go dałam pierwszy raz na włosy to aż zapiszczałam:D na szczęście zmywa się i nie pozostawia fioletowego koloru.Aplikacja łatwa tylko jest jeden problem..szampon wszystko brudzi.Wanna,paznokcie,płytki.Strasznie trzeba uważać.Co prawda łatwo można się tego pozbyć,ale mimo wszystko to dodatkowa robota.Użyłam tego szamponu ok.5 x i moje włosy rzeczywiście pozbyły się tego żóltego brzydkiego koloru.Jestem bardzo zadowolona i na pewno go kupię kolejny raz.Po umyciu nim włosów należy pamiętać o nałożeniu odżywki bo włosy stają się suche.Ale wydaje mi się,że to nie problem bo każda z nas jakąś odżywkę stosuje.:)Generalnie jestem na TAK:)


CENA:ok 6 zł/200 ml.
OCENA:4+(Denerwuje mnie to brudzenie)


A Wy jakie stosujecie szampony?
Pozdrawiam Was z mojego cieplutkiego łóżeczka;)Mam chwilę przerwy bo od rana biegałam za wszystkim;/

Już jutro:Ziajka płyn do demakijażu


2 komentarze:

  1. Najważniejsze, że działa :) Ja lubię szampony z Joanny z serii Apteczka babuni i Ultra Doux Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger