Kolejna nominacja do LBA-czyli ludzie!ktoś mnie czyta!:)))

Hej to znowu ja:P
Chciałam dziś zamknąć już testowanie kosmetyków no 36 i odpowiedzieć na kolejną nominację do Liebster Blog award;)Od jutra tylko KOSMETYCZNIE,KOSMETYCZNIE i Kosmetycznie;)Wiem,że niedawno byłam już nominowana,ale nie chcę zawieść osoby,która mnie wyróżniła i nie odpowiedzieć na jej pytania.Dla mnie to trochę nie fair;)

Nominację dostałam od Kochanej Justynki z bloga:http://modjus.blogspot.com/


Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
1. Dokończ zdanie: "Gdy byłam dzieckiem, chciałam zostać... "
Ja to od dziecka do kosmetyków ciągnęłam i typowo babskich spraw;)
Kiedyś chciałam zostać fryzjerką,w gimnazjum kosmetyczką,w technikum też i teraz też:D więc same widzicie jak się to za mną ciągnie:D
 2. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to napisz coś o nich.
Niestety nie mam i bardzo żałuję
  3. Twoje Największe marzenie to...
Spełnić się jako kobieta sukcesu,matka i żona:)
 4. Czy masz jakieś zwierzęta?
 Mam pieska znalezionego w lesie na chwilę obecną i bardzo się lubimy;)
  5. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Haha! Wczoraj właśnie o tym z mamą rozmawiałam:) zrobiłabym mega wesele;),kupiła działkę w Zakopanem i żyła sobie tam:)
 6. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Wstyd się przyznać,ale chyba najbardziej góralskiej:) Nowości owszem też posłucham,ale najbardziej się relaksuję przy Baciarach:D
  7. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
Ogromną pasją!Poza tym czuję się mega doceniona przez Was i poznaję wiele ciekawych osób i kosmetyków;)
 8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
 Hmm..trudno powiedzieć..Lubię wszelkiego rodzaju masełka,balsamy,kremy i dodatki do kąpieli tj,płyny,kule,pastylki:)
 9. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
 Nie wiem jak się ten rodzaj sportu nazywa,ale codziennie robię 300 brzuszków+godzinę rowerek:)
 10. Co najbardziej w życiu cenisz?
Pytanie jest "co",bo gdyby było "kogo" to bym odpowiedziała,że moją rodzinę;) A jeśli chodzi o co..
Wydaje mi się,że moją ciężką pracę i samozaparcie dzięki któremu realizuję swoje marzenia:)
 11. Kierujesz się sercem czy rozumem?
 Zdecydowanie rozumem czego czasem żałuję..
Kochane:*Nie nominuję nikogo,bo jak już wiecie nie chcę nikogo zmuszać;) Jeżeli któraś chce,proszę odpowiedźcie na te pytania,na które ja odpowiadałam:) są łatwe ,przyjemne i fajnie się odpowiada;)
Justynce jeszcze raz dziękuję za nominacje:)
Uciekam pod kołderkę bo przeziębienie nie puszcza:(
Śpijcie słodko;*
  


 

11 komentarzy:

  1. nie ma się czego wstydzić:P Baciary są okej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło tu u Ciebie:)

    Zapraszam cie na małe rozdanie u mnie na blogu. do wygrania fajne nagrody:)Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że ktoś czyta, jak widać :D Ja też w sumie zawsze kieruję się rozumem i ja raczej tego nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowka zycze! Ja w zyciu zawsze sercem sie kierowalam i na dobre mi to nie wychodzilo z wiekiem zmienilam punkt widzenia i widze ze rozum bierze gore;)

    OdpowiedzUsuń
  5. góralska muzyka jest pozytywna;P

    OdpowiedzUsuń
  6. 300 brzuszków to świetny wynik, ja po 3 byłabym wykończona, gratuluję nominacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo osób czyta ;) Gratuluję nominacji :)
    _____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam kiedyś fazę na zostanie fryzjerką :) nawet w domu obcinałam siostrę i ją czesałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda nie znam sie na góralskiej muzyce, ale podejrzewam że jest mega pozytywna ;d jednak ja jakoś nie mogę;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Haaa! Też lubię Baciary, nawet dwa razy byłam na ich koncercie :D A najbardziej ich piosenkę "Agnieszka" :D i "Co ja zrobiłem, że się ożeniłem" :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger