piątek, 31 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach-Turquoise Oriflame;)

Chciałabym dziś Wam zaprezentować kolejny lakier w związku z akcją Maliny.Nie udało mi się uchwycić idealnie tego koloru,ale powiem Wam,że jestem z niego zadowolona.Na paznokciach mam 3 warstwy.Kolor w zależności od światła się zmienia od błękitu po turkus.Jak dla mnie fajna sprawa.Szybko schnie na paznokciach,ma wygodny pędzelek.Kosztował chyba 7 zł.


Kilka fotek:)







Teraz już na pewno pojawie się dopiero po weekendzie;)Ewentualnie jakby mi teściowa jutro udostępniła laptopa:)

czwartek, 30 maja 2013

Majowe denko,czyli produkty,które wykończyły mój portfel,a później ja wykończyłam je:D

Hej:)
Przepraszam,że jestem tak rzadko,ale aktualnie nie mam dostępu do internetu;/Mam nadzieję,że od poniedziałku będzie lepiej;)Dziś chciałabym pokazać Wam produkty ,które zużyłam w tym miesiącu

1.Zestaw do stóp pisałam o nim tu



2.Baza do makijażu pisałam o niej tu

3.Mój ulubiony płyn do kąpieli

4.Rexona,ale nie jest dla mnie najlepsza

5.Odżywka mój faworyt
6.C-THRU

7.Odżywka do włosów słabych i łamliwych

8.Perceive-jedna z najlepszych perfum
9.Tusz.Niestety nie zrobił szału
10.Kolejny tusz,który nie zrobił na mnie wrażenia MISS SPORTY
11.Ulubiony puder Giordani Gold NATURAL BEIGE

12.Najlepsza na świecie Rexona;)

13.Szampon przeciwłupieżowy NIVEA

14.Kolejny szampon NIVEA;)

A jak tam wasze denka;)?
Jutro dodam kolejny post Akcji Malina a na stałe wrócę do Was w poniedziałek;|)
Miłego weekendu:)

wtorek, 28 maja 2013

Bo przecież nie samym Rossmanem kobieta żyje:)

Witam was słonecznie:)
Dzisiaj miałam tyle pracy,że cieszę się z tej chwili spokoju:)
Tak jak tytuł posta mówi:"Nie samym rossmanem kobieta żyje":)Chce Wam pokazać resztę moich zdobyczy majowych.

Kosmetyki codziennego użytku

Kosmetyki do pielęgnacji włosów


A teraz po kolei:

1.Wierna od dawna podkładom z ORIFLAME.Tu podkład mineralny(Natural beige)


2.Pierwszy mój antyperspirant z ORIFLAME.Zapach nie powala,ale skuteczność 100%



3.Podkład MAYBELLINE.Nie powalił mnie.Robi u mnie efekt maski,a tego nie lubimy;/

4.Tusz również ORIFLAME-Jak dla mnie bomba!:)


5.Kredka tym razem AVON.Najlepiej wychodzi na mokro


6.Pierwszy raz u mnie ten szampon.Generalnie miałam swojego faworyta,ale już nie gości w katalogu


8.Odżywka


10.Spray



I to by było na tyle:D Jeszcze mam lakier z ORIFLAME,ale to pokaże go Wam w piątek w kolejnym poście Akcji Malina:)
Macie coś z tych produktów katalogowych?
Polecacie?
Mam nadzieję,że to koniec zakupów w tym miesiącu:D
Nic dziwnego..przecież już 28.05:D:D

Pozdrawiam;*

KOLOROWE LATO NA PAZNOKCIACH-Wibo Lovely MUST HAVE-nr 7

No to dziś zaczynam z lakierem ,który myślałam,że będzie ideałem,ale się pomyliłam:D
Cięzko określić jego kolor..To połączenie zieleni ze złotem.Myślałam,że to będzie soczysta zieleń..

Coś o lakierze:
Na paznokciach mam 3(!) warstwy.Po pokryciu pierwszym widać dużo złota,druga warstwa jest już"prawie" zielona.Moim zdaniem najlepiej wygląda po 3 kryciach.Pędzelek jak dla mnie idealny.Szybko wysycha.

Lakier kupiłam na promocji w Rossmanie.





Dziewczyny mimo najszczerszych chęci.Operowania fleszem,zabawy światłem nie da się lepiej pokazać tego koloru;/W ogóle ciężko było pokazać kolor tego lakieru.Te dwa zdjęcia są najlepsze ,a z robiłam wszystkich 52 także same widzicie:D

Co do mojego kształtu paznokci to Was bardzo przepraszam,ale przez ten remont wszystko mi się połamało i jest w opłakanym stanie;/

Mam nadzieję,że na ostatnim zdjęciu w czerwcu moje paznokcie będę "hipnotajzing":D




poniedziałek, 27 maja 2013

Rossmanowskie zakupy z głową;)

Witam po weekendowo;)
Myślałam,że sobie dziś pośpię bo malarz miał być później ,a tu 8 rano i buch!Trzeba było wstawać:)TŻ poszedł do pracy,więc na placu boju zostałam sama;)Zdążyłam zdjąć firanki i zasłony,odkręcić karnisz i teraz znowu mam czas dla siebie;)

Wczoraj w końcu dotarłam do Rossmana:)Dzieli mnie od niego notabene "tylko"40 km:P ale i tak miałam po drodze ,bo jechaliśmy do mamy Jakuba na "Dzień matki".Obie mamy z prezentu zadowolone,więc to święto mogę odhaczyć;)

Obiecałam zrobić zakupy"z głową" i tak mi się udało:)Wydałam tylko 36,31 zł. i jestem z siebie mega dumna;)Kupiłam takie rzeczy jak:


A teraz po kolei:

1.Saszetka do szafy-1,69


2.Saszetka do szafy-1,69

3.Saszetka do szafy-1,69

4.Saszetka do samochodu-1,69


5.Rexona-9,99


6.Jedwab do włosów BIOSILK-3,99



7.Cienie WIBO-7,49 



8.Lakier LOVELY-2,39

9.Szminka MISS SPORTY-5,69

Myślałam,że to będzie fajny "nudziak" ale nie bardzo;/Jeszcze mi się stopiła bo ciepło było i aktualnie przebywa w lodówce;)

Ani nie pytam czy któraś była w Rossmanie,bo podejrzewam,że ja tam ostatnia zawitałam:D
Miała któraś z Was te saszetki?Interesuje mnie czy to działa;)

Pozdrawiam:)

AKCJA MALINY;)

AKCJA MALINY ROZPOCZĘTA!:)
Do udziału w akcji zaprosił mnie aż 2 kobietki:) (za co im serdecznie dziękuję:):)
-Aleks
-macchiato707

Lubię malować paznokcie,więc dla mnie to duża przyjemność;)




Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 
Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,
- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:

1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca. 
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.



Podsumowanie akcji i NAGRODA:

1. Opublikuj post podsumowujący prezentujący Twój hit na lato wraz z linkiem do posta dokładnie 22 czerwca.
2. Wyślij link do posta podsumowującego do 24 czerwca na mail MALINY.
3. Spośród dziewczyn, które spełnią WSZYSTKIE ww. zasady uczestnictwa wybiorę te, które otrzymają ode mnie nagrody za udział. Członkinie Malinowego Klubu będą miały większe szanse.



Do akcji Maliny zapraszam:

http://balaczka.blogspot.com/
http://ewarybarczyk.blogspot.com/
http://moje-halucynacje.blogspot.com/
http://kosmetyki-dominiki.blogspot.com/
http://ori-leszno.blogspot.com/


Zaraz pokażę Wam moje Rossssmanowskie zakupy :P

sobota, 25 maja 2013

Ziaja Oliwkowy płyn micelarny + stan moich włosów:)

Witam Was Piękne kobiety z mojego jakże rozwalonego domku:D Prace posuwają się do przodu,więc nie jest źle.Dziś pokażę Wam płyn do demakijażu z mojej ukochanej firmy ZIAJA.Sorki za jakość,ale nie mogę znaleźć aparatu więc strzelam fotki LG GT540;P W sumie chyba nie są aż takie złe:D





Informacje od producenta:


Skład:



Moja opinia:

W buteleczce znajduje się 200 ml.bezbarwnego płynu.Dzięki przeźroczystej butelce możemy śledzić zużycie produktu.Raczej bezzapachowy.Można delikatnie wyczuć oliwkę,ale to naprawdę delikatnie:)Stosuję go od ponad miesiąc i jestem bardzo zadowolona.Bałam się go kupić bo wcześniej czytałam,że podrażnia oczy.Noszę okulary i często oczy mnie szczypią,jednak w tym wypadku nic takiego nie zauważyłam.Nie mam problemu ze zmyciem ani tuszu ani cieni.Może najgorzej jest z podkładem,ale też daje radę.NIE SZCZYPIE W OCZY!mega plus bo nie nawidzę takich produktów,nie wysusza,nie powoduje podrażnień i nie 'ściąga' skóry,wydajny.Generalnie kolejny produkt z Ziaji,który mnie nie zawiódł

CENA:ok.9 zł/200 ml.
OCENA:5

A nawiązując do drugiej części posta ................................Tadam!



Włosy nie obcinane od 28.08.2009

Wiem,że polecą tu negatywne opinie typu:''włosy trzeba obcinać..","nie dbasz o włosy.." itd.itp.Szanuje to,ale miałam postanowienie że do matury nie obetnę i nie obcięłam:P Teraz wybieram się do fryzjera i obetnę z 15 cm.:)


Jakich używacie płynów micelarnych?
Myślicie,że lepiej będzie jak wyrównam włosy,czy zostawię w kształcie litery V?

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:):**