Kolejna pyszność na moim blogu:)

Witajcie;)
Ostatnio u mnie na blogu same smakowitości:)
Dziś przychodzę do Was z żelem pod prysznic,który dostałam od Kasi z bloga Glow lifestyle.
Jest to jeden żel z trzech,który wysłała mi Kasia;*



Miałam wielką ochotę na te limitowane żele,ale niestety nie mogłam ich nigdzie znaleźć,ani w rossmanie,ani w naturze ani nigdzie;/

Bardzo lubię marcepanowe zapachy:D w sumie rzadko mogę trafić na takie kosmetyki,a szkoda.Jako dziecko byłam zakochana w marcepanowych przysmakach.Smak i zapach takich  ciasteczek pamiętam do dziś,choć kilka lat minęło!

Uwierzcie mi,po prysznicu z tym żele czujecie się dosłownie jak ciasteczko:D producent miał w 100% rację:D
Żel bardzo dobrze się pieni,super myje.Nic mu nie mam do zarzucenia;)

Mam jeszcze do przetestowania 2 zapachy,ale o nich już w następnych notkach;) Naprawdę polecam Wam ten produkt.Buteleczki są malutkie,ale nie trzeba wiele wylać,żeby spokojnie się umyć.


OCENA:5


Lubicie takie żele?:)

29 komentarzy:

  1. musi pachnieć bajecznie. Szkoda że go nigdzie nie widziałam;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm jak apetycznie wygląda, ciekawa jestem bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo opakowanie juz zachęca żeby sie z nim spotkać pod prysznicem

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to limitka, nigdzie na niego nie trafiłam. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie niestety też ich nigdzie nie widziałam.. a brzmią tak pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba wolę owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby je tylko gdzieś spotkała, wzięłabym wszystkie 3 wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachowo to oni są mistrzami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie! chyba sie zapomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o! a ja jeszcze ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż pozazdrościłam hehe Ja ich nie miałam, a na pewno rewelacyjna kąpiel w tych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie , marcepan to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez ich szukam i nie ma! chce gooo!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sobie wyobrażam ten zapach :) Szkoda, ze te żele były tak słabo dostępne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę ich nigdzie złapać, chyba wykupują mi wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Apetyczny, musi pachnieć obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie widziałam tego produktu... zazdroszczę zapachów :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak go tylko gdzieś spotkam to będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Odpręż się..." juz sam napis zachęca i kusi.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam marcepanowe słodycze, wręcz kocham, mogłabym jeść i jeść i nigdy mi się nie znudzą :) Także taki zapach żelu byłby w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię jeść marcepanu, ale nie pomyślałam by pachnieć:):) Muszę koniecznie wypróbować:) Bo lubię takie zapachy:):)
    Jestem absolutną fanką płynów do kąpieli Luksja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wszystkie 3 :)Jeszcze ich nie wypróbowałam,ale już nie długo :)
    Fakt faktem każdy z nich pachnie mniam ciasteczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie, dokładnie jak pachnie ;) za marcepanem nie przepadam, ale smakowo. Zapachowo nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. sama nazwa już jest genialna! musze go mieć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger