Czy zielony makijaż pasuje do zielonych oczu?:) Ostatni tydzień u Picoli:)

Witajcie;)
Jak widzicie, w niedzielę kończy się cudowna akcje u Picoli. W sumie szkoda, bo naprawdę była to mega ciekawa przygoda. Ja osobiście bym na to nie wpadła. Wcześniejsze tygodnie były łatwiejsze, miałam pomysły na makijaż. Tym razem było inaczej. Dlaczego? A no dlatego, że mam zielone oczy i baaaardzo rzadko używam tego koloru do makijażu. Ja wiem, że odpowiednio dobry kolor cienia do naszych oczu wcale nie wygląda brzydko, ale jakoś zawsze miałam obiekcje. Czy słusznie oceńcie sami:)






Do makijażu użyłam w sumie dwóch paletek(celestial i acid-oprócz neonów odkryłam w niej cudną zieleń) i pojedynczych cieni(pierre rene i quiz)
Eyeliner-deni carte
Tusz do rzęs-Miyo+wibo

 Pasuje zielonym oczom taki makijaż czy nie?:D

30 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta zieleń. Naprawdę super, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny:) z Ciebie artystka:) i jaka precyzja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki i bardzo ładnie je połączyłaś :))
    Nawet się nie "gryzą" z tęczówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda ;)
    I rzęsy bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zielone oczko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie zieleń zupełnie nie pasuje, ale podoba mi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolorki! Zielony świetnie podbił kolor twoich oczu. Pasuje CI! U mnie na blogu dziś też makijaż dla Picoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie fajnie to razem współgra, tym bardziej, że zewnętrznie użyłaś cienia wpadającego w kolor niebieski

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba taki cień do Twoich oczu, jak dla mnie nawet uwydatnia ten niespotykany kolor :) No i kochana mówiłam Ci, że Twoje makijaże są coraz lepsze? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest na tyle kontrastowy że pasuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i pasuje do Twoich oczu, ja bardzo lubię zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż jest przepiękny :) sama oststnio coś podobnego stworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie makijaż jest świetny, choć wolę Ciebie w poprzednich kolorach. Sam make up i połączenie kolorków jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dla mnie, ale wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łooo genialny makijaż! i dzięki tym zywym kolorom oczywiście, że Ci pasuje do oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jak najbardziej pasuje do zielonych oczu :) piekny makijaz !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie przepadam za zielenią na moich oczach... jak już coś to na dolnej powiece. Tobie ten kolor pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż, oczy wyglądają zjawiskowo :)
    ✰ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda. Też znam zasadę, nie malowac powiek w tym kolorze w którym jest tęczówka - ale u Ciebie to się nie sprawdza :)
    Super makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to zrobiłaś. Komponuje się z zielonymi oczami idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie :) U mnie w tym tygodniu również jest już zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach jakie soczyste kolory! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger