Powiew luksusu.

Witajcie;)
Ostatnio dość słynna była akcja zorganizowana przez firmę yodeyma. Na ich stronie mogliśmy zamówić bezpłatną próbkę perfum. Osobiście boje się takich akcji i ukrytych kosztów, ale stwierdziłam, że skoro tyle dziewczyn je zamawia, to raczej nie istnieje żaden haczyk. Na perfumy czekałam baaaardzo długo, już zapomniałam o nich prawie aż tu któregoś dnia odwiedził mnie listonosz i przyniósł oczekiwaną próbkę.

Perfumy wybieramy w ciemno. Kierujemy się tylko ich nazwą. Celebrity fajnie mi się skojarzyło, więc wybrałam ten zapach. 15 ml produktu za darmo, to moim zdaniem wcale nie jest mało. Próbka zazwyczaj kojarzyła mi się z 3ml, 5ml, ale 15ml to już fajna sprawa. Oprócz produktu w paczce znalazłam również list informujący, że produkt pełnowymiarowy kosztuje ok. 90 zł. Zazwyczaj nie kupuję takich drogich perfum. Ja wiecie moim ulubieńcem jest perceive, a jego cena to około 40-50zł.

Pierwszy raz, kiedy użyłam perfum wydawały mi się one stanowczo nie w moim typie. Za ciężkie, dla kobiety w średnim wieku, zbyt orientalne..Jednak w miarę upływu czasu zapach podobał mi się coraz bardziej. Najlepsze jest w nim to, że naprawdę jeden psik wystarczy, żeby perfumy pachniały cały dzień. Co za tym idzie? Są wydajne.Naprawdę raz psiknęłam 2 razy i nie mogłam wytrzymać, zapach był taki ostry. Jedynym minusem jest to, że perfumy mają żółty kolor więc nie wiem czy nie farbowały by białych ubrań. Na szyi nie zostawiają śladów.
REASUMUJĄC:
Perfumy przypadły mi do gustu i gdyby nie cena, zamówiłabym je na pewno;)

31 komentarzy:

  1. na stronie można zobaczyć jakie nuty zapachowe mają : p

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z zapachem? Długo utrzymuje się na skórze?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wielbicielką kwiatowych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam wolę kwiaty, mocne mi nie przypada do gustu :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie cena tez bym mogla je sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też skorzystałam i patrzyłam na nuty zapachowe i .... i wybrałam męski zapach haha ale rzeczywiście ładny zapach, długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  7. ale głupoty piszesz .. jak już się bierzesz za pisanie posta, to warto wiedzieć co się pisze .. po pierwsze akcja trwa nadal , dalej na stronie można zamawaiać a po drugie , nie wybieramy wcale w ciemno , oczywiscie jak komus się nie chce wejsc w zakladke i przeczytac wiecej o danych perfumach i nutach to oczywiscie zamawia w ciemno :) ale chociaż nie wprowadzaj w błąd..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w którym ja miejscu napisałam, że już nie można zamawiać to raz, a dwa mi nic nuty zapachowe nie mówią, więc dla mnie to wybieranie w ciemno.

      Usuń
    2. Mi nuty zapachowe również nic nie mówią.
      Jak nie powącham na żywo to w ciemno idę...

      Usuń
  8. Ja zamówiłam swoją próbkę razem ze swoim chłopakiem, jemu przyszło po niedługim czasie, a mi nic, już minął ponad miesiąc od zamówienia, więc pewnie już nie przyjdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Duży plus, że wystarczy jedno psiknięcie i zapach utrzymuje się cały dzień. Nie lubię zapachów, które szybko się ulatniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierwsze widzę jakaś niedoinformowana jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zamówiłam ale dopiero wczoraj :)
    Wybrałam zapach który powinien być słodkawy.
    Ceny takie mają właśnie niecałe 90 zł, moim ulubieńcem jest aktualnie Heidy klum więc cenowo stoją podobnie. A jeśli zapach utrzymuje się długo i przy niewielkiej ilości, do tego pięknie pachnie to warto zapłacić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już mam swoje ulubione perfumy CK i nie zamienię ich na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wybrałam kwiatowy zapach;) duża próbka,jestem ze swojej zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam słabość do drogich perfum, ale raczej takich znanych dostępnych w perfumeriach :) Online boję się zamawiać po tym jak trafiłam na podróbkę Hugo Boss'a, które miały być na prezent dla chłopaka, a przyszły w ogóle nieofoliowane no i zapach krótko się utrzymywał :/

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja czekam na przesyłkę i też boje się tego co zamówiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie tez zamówiłam próbkę :P ciekawe kiedy u mnie zjawi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych perfum, ale jestem bardzo ciekawa tego zapachu :) Całodniowa trwałość brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też uwielbiam perceive z avonu. zamówiłam przez przypadek męską próbkę i nadal na nią czekam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra :) Też skorzystałam z tej oferty próbek.. i czekam, ale widzę, że to normalne, jeśli i Ty również długo czekałaś. Ja przy wyborze kierowałam się opisem nut zapachowych, zobaczymy jak to będzie w rzeczywistości. To prawda.. 15 ml to sporo, a jeśli tak jak piszesz dobrze się trzymają, więc nie żałuję :)
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam zapachu, ale już jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamówiłam też próbkę dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za dobre perfumy trzeba zapłacić więcej :p zgadzam się z Tobą są trwałe ale powiem Ci że ostatnio psiuknęłam się testerem w Biedronce C-thru rano podczas zakupów i wieczorem jeszcze je czułam a kosztują zaledwie 20 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamówiłam ten sam zapach i też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam wrażenie, że też zamawiałam te próbki, ale się ich nie doczekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfumy wybierałam także w ciemno.
    Dostałam i uważam , że są super :)

    Piszę jeszcze raz, nie widzę poprzedniego :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger