8 komentarzy:

  1. widzę, że ten olej dość popularny się robi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. masz chyba błąd "eleganckiego stru" albo ja jestem głucha :D gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czysty olej koksowy :) Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to spodenki pozostały bez pary / koszulki.///ale kolor ładny mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkty dostałaś :) Kolczyki są przepiękne :) U mnie olej kokosowy kompletnie się nie sprawdza jeśli chodzi o włosy :( Nie wierze, że piżama może się skłądać TYLKO ze spodenek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe niezła taka piżamka z samymi spodenkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger