To co kobiety lubią najbardziej i nie chodzi mi o kosmetyki:)

Witajcie;)
Dziś przychodzę do Was nietypowo, bo ani nie z filmikiem, ani z kosmetykami ani nawet z prywatą. Tym razem chcę Wam pokazać biżuterię, jaką dostałam od firmy Sentiell Jewelry. Która z nas nie lubi nowych świecidełek? Chyba nie ma takiej kobiety prawda?;). Ja osobiście chociaż rzadko noszę, bardzo uwielbiam nowe cudeńka w swojej kolekcji. Co wybrałam?;) Zaraz się Wam pochwalę.

Jak można się domyślić, w takim o to pudełeczku mogą się zmieścić dwie rzeczy. Albo kolczyki, albo pierścionek. Jeszcze nie jestem taką desperatką żeby sobie sama kupować pierścionek, więc wybrałam kolczyki:) Uwielbiam te małe pudełeczka po biżuterii:D. Przez kilka lat nazbierała mi się kilka:). 

Wybrałam czarne kolczyki, ponieważ chyba nigdy takich nie miałam. Są również dostępne inne kolory, ale ja potrzebowałam czegoś klasycznego, czegoś, co będzie mi pasować do wszystkiego. Nie są zbyt rzucające się w oczy, nie są nachalne. Odrobina elegancji, czyli idealny dodatek do ubioru.

Producent dołączył informację również o wadze kolczyków oraz próbie. Przypominam, że próba 925 jest najwyższą próbą. Oznacza to, że zawiera 92,5% czystego srebra. Osobiście nie mam uczulenia na sztuczną biżuterię, ale wiem, że są osoby, które niestety nie mogą nosić tzw.'podróbek'. Kolejnym plusem są te malutkie zatyczki, dzięki którym mamy pewność, że nie zgubimy biżuterii.

Kolczyki są malusieńkie. Przyznam, że myślałam, że są większe, ale ciesze się z ich rozmiarów, ponieważ dłuższe mi się wiecznie zaplątywały o włosy:D. A jak wyglądają 'w użyciu'?:)

I jak się Wam podobają?:) Jeżeli jesteście zainteresowani tym modelem, to zapraszam tu:)


Produkt dostałam w ramach współpracy z firmą:
*Fakt, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynął na moją opinię.

35 komentarzy:

  1. Śliczne są i wiesz co?Właśnie sobie uświadomiłam że ja nie mam żadnych czarnych kolczyków:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne i bardzo uniwersalne, do wszystkiego będą pasować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, aczkolwiek najbardziej lubię klasyczne srebro ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, mi dzisiaj z moich ulubionych kolczyków wypadło turkusowe oczko i cały dzień smutam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, myślałam ostatnio o podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają i do wielu rzeczy będą pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jednak ja biżuterię kupuję na Ebayu :) i to za grosze. Pewnie made in china ale jestem zadowolona z jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dłuższego czasu myślę o czarnych kolczykach, te są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, kiedyś miałam podobne i świetnie się sprawdzały. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, bardzo eleganckie. ja nie nosze kolczyków już baaardzo długo. Odzwyczaiłam się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolczyki, lubię czarną biżuterię. Ja też uważam, że błyskotek w kolekcji nigdy za wiele, zawsze się cieszę z nowej biżuterii. :) Twoje kolczyki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam biżuterię w każdej postaci i w każdej ilości.. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger