W czasie deszczu dzieci się nudzą. Niekosmetyczne rozważania Zakochanej cz.I

Witajcie;)
Tak sobie pomyślałam, że w sumie nie chcę na tym blogu tylko pisać o kosmetyczno-makijażowo-włosowych tematach, ale także dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na niektóre sprawy. Wiem, że niektórzy z Was tego nie przeczytają, a dlaczego?:) Bo jak to ostatnio powiedziała Zu, ludzie w większości oglądają zdjęcia, dlatego szafiarki mają więcej odsłon niż blogerki kosmetyczne. Mimo wszystko mam nadzieję, że ktoś to przeczyta, a jeżeli nie, to chociaż ja się wygadam:D. 
Jak wiecie jestem chora, a co za tym idzie? Uziemiona totalnie. Nic mi się nie chce robić, na nic nie mam ochoty. Okna nie pomyte, notatki nie ogarnięte, w kosmetykach syf. Chęci na makijaże duże, ale siły totalnie brak. Co robić w takie dni, kiedy najlepszą miejscówą jest łóżko?

Oczywiście postawiłam na TV i internety. Książki przeczytałam, więc nic innego mi nie zostało. I tak sobie przeskakując z kanału na kanał stwierdziłam, że świat się kończy.Mam 195 kanałów, a nie ma nic wartościowego. Pokażę Wam teraz moją czwórkę 'Top' programów, które zaskakują mnie z każdym odcinkiem.

Ukryta Prawda, Dlaczego ja, Policjanci i Policjantki, Sekrety Sąsiadów i inne...

Na początku zaczęło się niewinnie od 'Dlaczego ja' Nie powiem, śledziłam namiętnie każdy odcinek
 dopóki się nie dowiedziałam, że to nie prawda:D. Potem były 'Trudne sprawy', 'Ukryte Prawdy' i inne. Szczerze? Czasem umieram ze śmiechu jak to oglądam:D. Uwielbiam się odmóżdżyć przy tym. Już nie wspomnę o tej jakże prawdziwej 'grze' aktorskiej, bo bije ją na głowę scenariusz. Ja nie wiem co Ci ludzie  myślą piszą te odcinki, ale im współczuje. A te opisy, które pojawiają się pod bohaterami, to po prostu śmiech na sali:D. Widzicie jaki tu Pani Natalia ma problem?:D Syn sąsiadki nie widział wcześniej masła:D. A jak se chłopak margaryną smarował kanapkę to co?:D. Od razu gorszy?:D.

Kto poślubi mojego syna?
Mężczyźni pierwsza klasa, przyznam, że na całej czwórce chętnie bym zawiesiła oko, ale na litość :D. Jak może kilka lasek rywalizować o jednego faceta? Podlizywać się mu, starać się zaimponować na każdym kroku, a w rezultacie i tak najwięcej do powiedzenia ma matka?:D. Ja chyba nigdy tego nie programu nie zrozumiem:D To kto tu w końcu szuka partnerki?:D Ci Panowie dla siebie, czy te mamy? Nie mam pojęcia ile by mi musieli zapłacić żebym wzięła udział w podobnej głupocie. Chyba nawet 10 mln. by mnie nie przekonało:D.

Mama kontra mama.

Na początku nawet myślałam, że to będzie fajne. Zawsze można posprawdzać czyjeś błędy i się na nich nauczyć. Z drugiej strony jak ktoś może negować i komentować czyjeś zachowanie, jak robi gorsze rzeczy? Jak czasem słyszę te komentarze to mi po prostu ręce opadają i zastanawiam sie 'Co z tą Polską'.

Rozmowy w toku.

Kiedyś dzień bez RwT był dla mnie dniem straconym. Teraz nie mogę już na to patrzyć. Niektóre tematy są interesujące. Uwielbiałam serię 'Ewa w podróży', ale na litość, jak czytam, że kobieta o mało nie zabiła chłopa czajnikiem bo miał inne skarpetki to mi słabo:D

A Wy jak zapatrujecie się na Polskie programy?;)

24 komentarze:

  1. Seriale typu Dlaczego ja ?, działają ma mnie jak płachta na byka, wkurzają mnie, ale czasami z nudów obejrzę. Kto poślubi mojego życia to reali show jak ich mało :) Mam kontra mama nie widziałam, a Rozmowy w tok czasami ogladam. Ale gdy są bardzęj ciekawe rozmowy, niż latający czajnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jak widzę te porąbane seriale typu dlaczego ja to już mną telepie, albo kto poślubi to już totalna porażka, sztuczne to to i naciągane, szkoda, że Rw T się popsuły, choć czasem zdarzy się fajny odcinek, ja to już tylko oglądam DDTvn i potem dopiero coś wieczorem oglądnę. Mam dużo ksiązek do przeczytania i z biblioteki też ;) także jak leżałam czytałam, tv nie powala.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie ktoś kto myśli tak jak ja ! :)
    Ja dostaje szału jak ktoś włączy mi ,,Dlaczego ja" czy inne g..no. To jeszcze nic - znam ludzi (niestety) którzy nie dość że w to wierzą, to jeszcze to analizują, co mi się w ogóle nie mieści w głowie. Nie rozumiem jak komuś może sprawiać przyjemność oglądanie tych pseudoaktorów i patrzenie jak jedno na drugie drze na siebie ryja. Nie znoszę tego.
    Co do ,,Rozmów w toku" - kiedyś to lubiłam ale teraz program jest żenujący. O ,,Kto poślubi.." nie będe się wypowiadać bo brak mi słów :)



    To prawda, że ludzie lubią gdy jest dużo zdjęć ale ja lubię poczytać również ciekawe teksty :)
    Pozdrawiam i życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam podobny post - (Ttelewizja schodzi na psy) jak nowa ramówka wchodziła :) Widać nie pomyliłam się z oceną:)
    Czasem zdarza mi się zerknąć na RwT, ale raczej na TVNPlayer bo wtedy mogę wybrać temat. A pierwszy screen powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie szczęście, że nie mam w domu TV, bo bym pewnie masę czasu straciła na oglądanie tego badziewia :D A tak to oglądam tylko to co mi pasuje na tvnplayer albo na vod czy YT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie toleruję tego typu programów :) od razu przełączam na inny kanał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wiem co czujesz :D Ja też jak siedze w domu to już nie wiem co mam ze sobą zrobić :P A jestem tutaj zawsze ,czytam, oglądam , ale ostatnio jakoś mało aktywna się zrobiłam i nie mam nawet kiedy zostawić komentarza, a potem wypada mi to z głowy :(

    Trudne sprawy itp to moja miłość :D Mam zawsze taką beke jak to oglądam, że lepiej nie mówić :D Czasami tylko irytuje mnie to ,że już na początku opowiedzą caaaaalutki odcinek :( Szkdoa, że nie ma już pamiętników z wakacji, to dopiero był sztos :D

    Kto poślubi mojego syna oczywiście też oglądałam :D Dzisiaj nawet one były w dzien dobry tvn :D Z wczorajszego odcinka widziałam tylko koniec więc nadrobię jak zwykle na tvnplayrerze :D Mi to oni się kompletnie nie podobają, ale przynajmniej było się z czego pośmiać :D Do dziś nie wierze, że to chociaż trochę na serio było :D

    Mama kontra mam obejrzałam jeden odcinek i masakra jakas! Jak można tak kogoś oceniać :) Jeszcze trafiłam na tragiczny odcinek z jakąś babką co zachowywała się jak połączenie hinduski z hipiską :D

    Rozmów w toku NIENAWIDZĘ ! I nie jestem w stanie już ich oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wyboru nie posiadam telewizora, kiedy zdarzy się że usiądę przed nim, na przykład u rodziców to też się załamuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak słysze ten progam Kro poślubi mojego syna to mi się nóż w kieszeni otwiera, co za ludzie, to ja nie rozumiem... rozrywka rozrywką, ale to już przeginka po całości..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nikt go nie poślubi, to będzie sam szukał żony jak ci biedni rolnicy :) :) ;)

      Usuń
  10. Nienawidzę takich programów, a tyle ich jest...

    OdpowiedzUsuń
  11. NAwet nie wiedziałąm ze jest taki program mama kontra mama :D

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha. genialne są te programy, tak głupie że aż śmieszne. I te obrazki z ich życiowymi problemami dobrałaś świetnie. Wciąż się śmieję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlatego nie mam telewizora :) zdrówka źyczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyłącz TV i poczytaj książkę;). kiedy pojechałam na delegacje do Katowic, włączyłam w hotelu TV i...zamarłam. W domu nie mamy TV i dobrze nam - żyjemy na samych filmach;).

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam minimini+ u mnie nr1 hit za hitem :) mozna poczuc sie jak dziecko :) jedyny serial ktory teraz ogladam to na Dobre i na zle heheh tak dla wyluzowania sie ;) i poglebienia wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie oglądam tych programów, ale parę razy zdarzało mi się obejrzeć ,,Dlaczego ja"- to jest takie głupie że aż śmieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie mów, że myślałaś, że seriale typu trudne sprawy to prawda, bo padnę :P Ja nie oglądam takich rzeczy, bo dla mnie to totalne dno. Przełączając Tvn widziałam urywki Kto poślubi mojego syna, ale też mi się to nie podoba. Rozmowy W toku oglądałam dobre 10 lat temu jak jeszcze były tam normalne rzeczy. Teraz jedyne co oglądam w TV, to telenowelę meksykańską, Rolnik szuka żony i Top Model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rolnik szuka żony:) też to oglądam dosyć często oni ich tu szukają https://www.samotneserca.pl/rolnik/

      Usuń
  18. Kurcze Kochana, zupełnie jakbym to ja ten post pisała. Miałam takie same odczucia, najpierw fascynacja programem, a teraz polewka.

    OdpowiedzUsuń
  19. w 100% się z Tobą zgadzam, ja już prawie przestałam oglądać telewizję bo 10 sezon kuchennych rewolucji i 15 sezon tańca z gwiazdami to jakaś maskara :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam finał kto poślubi mojego syna, bo koleżanki w pracy o tym rozmawiały i przyznam szczerze, że w ogóle nie wiedziałam o co chodzi, więc nie zdążyłam się zirytować tym programem;D Co RwT i typu dlaczego ja to leci w porze, kiedy jestem w pracy, więc szczęśliwie mnie te programy omijają:D a mama kontra mama pierwszy raz słyszę ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger