Muzyczne refleksje zakochanej cz. I, ale nie ostatnia.

Hej hej :)
Jestem wielką fanką muzyki. Każdej, autentycznie. W sumie dziwie się, że do tej pory nie pojawił się żaden stricte muzyczny post. Na kanale już Wam śpiewałam, nawet dwa razy tu i tu, ale postanowiłam, że na blogu też się z Wami podzielę tym co kocham. 




1. Happysad-Taką wodą być.


Kocham, kocham, kocham nad życie! Niesamowicie mnie odpręża, relaksuje i wzrusza. Wiem, mieszanka wybuchowa :D. Co prawda kojarzy mi się z jednym mężczyzną i raczej nie są to zbyt miłe wspomnienia, ale piosenka jest mega. Ogólnie Happysad jest jednym z moich ulubionych polskich zespołów.

2. Zakopower-w dzikie wino zaplątani.


Dziwne? :) Dla tych co mnie znają to na pewno nie :D:). Lubię góralską muzykę, wychowałam się na niej bo moi rodzice też jej słuchają. Super piosenka do tańca, od razu mnie nachodzi ochota na jakąś imprezę, a tu daleko do jakiejś wolnej soboty;/

3.Golec Orkiestra-Kuku


Uwierzycie, że znam tą piosenkę chyba od początku jej istnienia, a dopiero niedawno zrozumiałam jej sens? I dopiero jak go zrozumiałam to dotarło do mnie, że jest to bardzo smutna piosenka. O śmierci, przemijaniu. Warto posłuchać.

4.Love story-Talitha kum.

W szkole średniej miałam strasznie fajnego księdza na religii i on często właśnie nas zaskakiwał pozytywnie na lekcji. Tę piosenką poznałam właśnie dzięki niemu. Mówi nam o tym, że mimo naszych błędów i grzechów Jezus nam wybacza i nigdy nie jest za późno na naprawienie swoich błędów.

5. Edyta Geppert-nie żałuję


Nie wiem, czy ze mną jest coś nie tak, czy kogoś jeszcze ta piosenka wzrusza? Usłyszałam ją w jakimś talent show i tak mi zapadła w pamięć, że nie wyobrażam sobie dnia, żebym jej nie posłuchała chociaż raz.

5.Donatan/Cleo-Sztorm


Chyba najbardziej oczekiwana piosenka tego roku. Kocham Cleo i Donatana i wiedziałam, że nie zawiodą mnie i tym razem :)


6.Kaen/Wdowa-Zbyt wiele


I kolejna piosenka, która mi przypomina faceta (serio Paulina, weź się ogarnij). Towarzyszy mi często przy ćwiczeniach i daje powera jak mało co!:)

7.Perfect-Czy to ja, czy ktoś inny?


Stary, dobry Perfect. Rockowa petarda, która obudzi Was naprawdę bardzo szybko :D


Co znacie z mojej listy?:)

7 komentarzy:

  1. Happysad jest jednym z moich ulubionych zespołów <3
    Lubię ta piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycja 6 gości już dłuższy czas w naszych ulubionych. Ta piosenka ma w sobie coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  3. HAPPYSAD <3 Kiedys duuuzo słuchałam, dzięki zaprzypomnienie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. happy sada kiedyś słuchała teraz mi faza na nich przeszla;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że duża różnorodność gatunkowa ;)
    Znam większość tych piosenek, ale nie są na liście moich faworytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Happysad uwielbiam słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam większość, ale z muzyki ostatnio gustuję wyłącznie w soundtrackach :D
    Słucham ich gdy tylko mogę.
    Edyta G. - ten głos robi wrażenie. To fakt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger