Upolowane na DDD,czyli sparzyłam się drugi raz.


Hej hej:)
Znane logo prawda?:) Od listopada wszędzie każdy trąbił(tak, tak ja też:D), o tym jakże wielkim blogowo-vlogowym święcie. Nie powiem, opcja jest fajna. Czasem szkoda wyłożyć to 7 czy 11 zł za przesyłkę. W związku z tym każda z nas czekała z niecierpliwością na 2.12, żeby wpaść do ulubionych sklepów i obłowić się ile się da.(Nie każdy sklep brał udział w zabawie i warunkiem było zamówienie za co najmniej 20zł). Pierwsza moja myśl? WOSKI!. Myślę sobie 'Nie ma opcji, muszę je mieć'. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. o 23.59 byłam już na stronie słynnego sklepu i zamawiałam. Skusiłam się na serię zimową + dwa inne zapachy, których już nie ma na zdjęciu bo się paliły baby powder, snow in love. Dlatego zamawiałam wcześniej, bo chciałam jeden z wosków dorzucić znajomej do Mikołajkowej paczki. Niestety woski dotarły do mnie wczoraj. Pisałam do firmy, nie mogłam się doczekać odpowiedzi. Dopiero po jakimś czasie otrzymałam wiadomość, że to wszystko z powodu dużej ilości zamówień. Ok, rozumiem, ale po co pisać w opcjach dostawy 'przesyłka pocztowa priorytetowa?' Trochę nie poważne. W tamtym roku miałam taką samą sytuację, ale w ramach rekompensaty dostałam black cherry. Koniec końców woski dotarły i prezentują się tak :)



Tak jak wspomniałam, nie załapały się do zdjęć snow in love i baby powder.

 
 

34 komentarze:

  1. Kolejny post który czytam o DDD że tak długo szła paczka :( Ja zamawiałam dwie , jedna doszła już w czwartek, a druga w piątek od razu po :) Dobry gest, że chociaż dali coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też dotarła nieco później niż myślałam, ale to z powodu braku jednego zamówionego przedmiotu w magazynie. Ostatecznie paczuszkę dostałam wczoraj. :)

      Usuń
  2. Nie moje nuty zapachowe ;) Ja wolę lawendę i kwiatowe woski/perfumy ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie ulegam takim akcjom.
    Dla mnie zbytnio przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi z ddd z cocolity paczka doszła wczoraj :<

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też kilka rzeczy z DDD dotarło z opóźnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj szkoda że paczka nie zdążyła na mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba byłam jedyną osobą w blogosferze, która nic nie kupiła w DDD :D Tzn chodzi mi o kosmetyki :P Bo kupić, kupiłam ale za przesyłkę dałam 70 zł więc się nie liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to trochę się oczekałaś na te woski :/ ja zamawiałam, to dostałam przesyłkę zaraz w czwartek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic sobie nie kupowałam w ten dzień, może kiedyś te woski i mnie pokuszą....

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tylko ja nie mam jeszcze żadnych wosków:(
    Zapraszam Cie na rozdanie http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Icicles mi się podoba :) Ale paczka szła koszmarnie długo :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Do wczoraj, czyli do czwartku czekałam na zamówienie z jednej drogerii oddalonej ode mnie o 50 km ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ramach DDD zamówiłam grę memory dla chrzesnicy :) doszła w dwa dni :) haha, czyli sklepy dla dzieci były mniej oblegane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekałam na paczkę z innego sklepu (kosmetycznego). Zamówiłam rosyjskie kosmetyki, paczka się opóźniała, ale firma sama z siebie napisała przeprosiny i wyjaśniła, że mają dużo zamówień ze względu na DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wlasnie planuej baby powder

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że tak długo czekałaś, ja na swoje przesyłki czekałam chwilę, chyba dwa dni :/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wszystko doszło bardzo szybko, więc nie mogę narzekać:) Szkoda, że u Ciebie się tak nie postarali:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zamawiałam woski, w sklepie Goodies dokładnie i paczuszka doszła w tempie błyskawicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja byłam dzielna i nic nie kupiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też skorzystałam z DDD;))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja ostatecznie nie skusiłam się na żadne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam teraz i u siebie w mieście sklep z takimi naturalnymi mydełkami, pudrami itp i są tam właśnie też te woski i świece i przyznam szczerze, że jakoś mnie nie zachwycają, nie wiem może mm mało wyrafinowany węch;p ale może ze trzy zapachy mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja powstrzymałam się od zakupów i nie skusiłam się na nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje zamówienia z DDD doszły w normalnym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja mam baby powder i soft cotton kupione w sh po 50 gr ;) obie nowe zafoliowane ;) Farciara ze mie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz co też miałam trochę problemów z tym całym DDD i jednym sklepem, ale wszystko mailowo zostało wyjaśnione i w sumie już jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie skorzystałam, przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zamawiałam woski w Goodies - o 8 rano złożyłam zamówienie, o 10 paczka została wysłana, a na drugi dzień miałam ją u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam wszystkie te woski, bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja podczas DDD skusiłam się tylko na zamówienie z ezebry :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ha, a ja kompletnie nic nie kupiłam podczas DDD :P . Na niektórych sklepach po DDD pojawiła się informacja że ze względu na duże ilości zamówień ich realizacja może się przeciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger