Denko Maj/Czerwiec '15 :)

Witajcie :)
Rzadko robię denko, ale nagrałam tym razem :)







W filmiku mówię o:
-Płyn do kąpieli Luksja Golden Desire
-Tonik ogórkowy Ziaja
-Krem POSE
-Podkład Essence Clear&Matt, 01 porcelain
-Krem do twarzy Garnier Hydra adapt
-Podkład Hean 3w1 High Definition, 303 natural
-Puder BB, QUIZ
-Eyeliner, Oriflame Very Me
-Tusz do rzęs Oriflame, Double Effect
-Eyeliner, Essence Liquid Ink
-Tusz do brwi, Eveline art scenic.
-Pomadka, AVON
-Korektor(?) AVON
-Szminka ochronna, Isana SPF 20
-Pomadka Oriflame Beauty
-Tusz do rzęs Wibo growing lashes



PRZEGAPIŁEŚ MOJĄ WŁOSOWĄ HISTORIĘ?:)

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger