Moja kolekcja korektorów :) RANKING, który najlepszy :)

A na kanale filmik o mojej kolekcji korektorów i ranking, który najlepszy :) Jeżeli jesteście ciekawi który produkt wygrał, zapraszam do oglądania :)
WŁĄCZ HD:)









W FILMIKU MÓWIĘ O:
 1)Sensique Touch (rozświetlający i redukujący zaczerwienienia)
2)Lambre nr 01
3)Deni Carte
4)Verona Ingrid Ideal skin
5)Virtual Kremowy kamuflaż 2w1
6)Deni Carte Kamuflaż
7)Earthnicity Minerals Honey

ps. Korektor jest z firmy Lambre, nie Lancrone:D Nie wiem co mi się to ubzdurało:D



PRZEGAPIŁEŚ DZISIEJSZĄ NOTKĘ?:)

10 komentarzy:

  1. hmm ja w sumie nie używam korektorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych korektorów. U mnie najlepiej sprawdza się Mac pro longwear :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sporadycznie używam tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z nich, lecz muszę pomyśleć nad jakimś nowym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych korektorów, cały czas szukam mojego ulubieńca w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzadko kiedy używam korektorów, ale troszkę ich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko sięgam po tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ulubionym korektorem jest NYX ten HD, uwielbiam go, ale kupiłam ostatnio korektor z Astora i też nie jest zły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger