Jeden miesiąc=jeden blog! Sprawdź, kogo polecam tym razem!

Witajcie:)
Jak rozpoczęliście poniedziałek? Powiem Wam, że mnie nie nastraja optymistycznie... Jedynym pocieszającym faktem jest to, że w końcu doszła mi paczka z Ciucholandii :) Jutro i pojutrze opublikuję film, z moimi lumpeksowymi łowami. Tym czasem przechodzę do tematu posta. Kogo polecam tym razem?



Nie mogłoby być tak, że w moim zestawieniu zabrakło by tego bloga. Po prostu, kocham go <3


Co najbardziej mi się podoba i dlaczego blog tu się znalazł?

Piękne zdjęcia- Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo zwracam na to uwagę. Mimo tego, że sama raczej jestem mało kreatywna, ale uwielbiam u blogerek właśnie tą estetykę zdjęcia, szczegóły, dodatki i wszystko to co powoduje, ze mogę patrzyć na zdjęcie i to mi się nie znudzi!

Dokładna treść- nie ma przypadku. Wszystko jest opisane w sposób należyty i dokładny. Po przeczytaniu recenzji nie mam już żadnych pytań nt. produktu, wszystko zostało zawarte w poście :)

Dbałość o czytelnika- Aga stara się odpisać każdemu. Niesamowicie to cenię. Sama sobie obiecuję, że zacznę odpisywać na komentarze, ale zawsze mi to jakoś ucieknie i zapomnę... Chciałabym, żeby kiedyś udało mi się utrzymywać taki kontakt z czytelnikami tu, jak udaje mi się na Fanpage'u


KONIECZNIE ODWIEDŹCIE BLOGA AGI!
NIE POŻAŁUJECIE!

BLOG 
INSTAGRAM


ps. na kanale II cz.Daily Vloga, czyli Niedziela;)
Kręcenie od kuchni, mój sprzęt i wielkie malowanie ;)

 

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger