Opróćz błękitnego nieba...

Witajcie po dłuższej przerwie!
Niestety, tyle się dzieje, że totalnie nie mam na nic czasu. Nie dosypiam, nie dojadam, w ogóle nie czuję, że już połowa lipca, ale nie narzekam, bo kocham to co robię:). Dla moich obserwatorów ze snapa melduję, że kuchnia już pomalowana i łazienka też :)
Dziś przychodzę do Was z szybkim postem i prezentacją okularów, które dostałam w ramach współpracy z firmą Dresslink.


Nie jestem jakąś mega-hiper-super fanką okularów przeciwsłonecznych z prostej przyczyny- jestem krótkowzroczna i na codzień chodzę w normalnych okularach. Te zauroczyły mnie niesamowicie. Są zupełnie inne niż te, które były modne dotychczas. Wybrałąm sobie z tą niebieską powłoką, ponieważ wydaje mi się, że one najbardziej pasują do blondynki. Na początku bałam się trochę, że będą na mnie za małe. Na szczęście rozciągają się do normalnych wymiarów. Na fb napisałam Wam, że nic przez nie nie widzę:D Chodziło mi o moją wadę wzroku, chociaż fakt faktem, okulary są bardzo ciemne i niesamowicie chronią przed słońcem. Teraz same oceńcie, czy mi pasują. Moim zdaniem tak:)




Jeżeli możecie, poklikajcie w linki.
Mam dla Was piękny naszyjnik, pędzle i jeszcze coś dodam na pewno z kolejnego zamówienia:)

6 komentarzy:

  1. Fajne okularki, poklikałam wszystko :)
    Czy możesz kliknąć też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super okularki! Mam podobne, jednak to mojego kształtu twarzy niezbyt pasują :(

    verierra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super , że remont dobrze idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne okularki :)) bardzo Ci pasują. Strasznie podobają mi się takie aviatorki ale niestety totalnie do mnie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie pasują Ci te okulary :D niestety do mnie taki kształt zdecydowanie nie pasuje :P wolę kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak nie wyjdę z budynku w słoneczny dzień w okularach przeciwsłonecznych to mi oczy wypala, już wolę w latarnię wejść, bo jej nie zauważę niż to :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger