Czekoladowy makijaż z użyciem czekoladowej palety.

Witajcie!
Dziś piątek, a ja przez to że nie chodzę do pracy mam problem z rozpoznawaniem dni tygodnia :). Dziś chciałabym Wam pokazać jesienny makijaż, bo niestety, jesień zbliża się do nas nieubłaganie. Jeżeli byłybyście zainteresowane jak wykonać taki makijaż, to już wkrótce pojawi się on na kanale. Niestety dziś mam straszny problem z obróbką filmu i pewnie sobie odpuszczę :) Ogólnie szukam jakiegoś dobrego produktu do twarzy, bo może na zdjęciach nie widać, ale mam prawdziwy wysyp.. Mam nadzieję, że jak dobiorę do swojej cery dobre kosmetyki naturalne to problem w końcu zniknie..


Zapraszam do oglądania!








Lubicie takie makijaże?
Z czym Wam się kojarzy jesień?

7 komentarzy:

  1. prześliczny, ostatnio Twoje makijaże mnie zachwycają! zawsze były ładne ale teraz są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie. Kolor ust w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ! A mi jako ze jestem kosmetyczką jesień kojarzy sie z ciemnymi kolorkami na paznokciach, teraz moje klinetki wybierają stanowane odcienie semilaców, idealnie pasują do tej pory roku ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger