To już 40 post na ten temat w blogosferze, ale jak wszyscy, to wszyscy! SPRAWDŹ MOJE TYPY!

Hej kochane :)
Sporo z Was pyta jak się czuję i bardzo mi miło:). Niestety, chorowania ciąg dalszy. Do środy jeszcze choruję :(. Jak widać nie zaniedbuję Wam i staram się codziennie coś tu wrzucić. Dzisiaj przyszedł czas na produkty, które chcę zakupić na promocji w Rossmannie. Wiem, że wiele z Was twierdzi, że nie warto, że ceny są zmodyfikowane przed promocją. Być może, ale jestem tylko kobietą i po prostu na słowo 'PROMOCJA' dostaję małpiego rozumu! Fakt faktem, na poprzedniej akcji Rossmanna nie nakupiłam za dużo, a co będzie teraz to się okażę :). Jeżeli chcecie zobaczyć co polecałam i co kupiłam w okresie, kiedy przecenione były produkty do ust zapraszam tutaj.




Zacznę najpierw od tego, że pewnie jak większość z Was zdziwiłam się, że kolejność promocji jest odwrócona. Odkąd pamiętam, zawsze najpierw była 'twarz', a na końcu dopiero produkty do ust i paznokci. Szczerze, to nie robi mi to jakiejś wielkiej różnicy tylko ot, taka kobieca ciekawość. Mogę Wam też zdradzić w tajemnicy, że właśnie ta część promocji była dla mnie zawsze najmniej atrakcyjna. Produktów do paznokci raczej nie używam, bo dłuuuuugi czas robiłam hybrydy, potem żele. Co do ust, gdyby w Rossmannie była szafa GR byłby to mój ulubiony tydzień:) Niestety nie ma ani tej szafy, ani z Bourjois, a ja z każdą promocją wzdycham do ' Ole Flamingo' :). Na szczęście od czasu ostatniej akcji weszły na rynek nowe produkty, które chciałabym poznać. Dziś opowiem Wam o nich, a także pokażę te, których nie udało mi się zakupić na ostatniej promocji. Zapraszam!




1. Lovely Creamy Color- Mówcie co chcecie, piszcie co chcecie i myślcie co chcecie, ale ta pomadka mi się tak niesamowicie podoba, że serio, muszę ją mieć! Wygląda jak taki większy lakier do paznokci, a i kolory ma takie, które bardzo przypadły mi do gustu.
 
Cena regularna: 10,99 zł
Cena na promocji: 5,60 zł
Oszczędzamy: 5,39 zł

2. Lovely Color Wear Long Lasting- z tym produktem, a dokładnie kredką miałam lepsze i gorze chwile. Pierwszy raz jak jej użyłam, to byłam mega zła. Wydawała mi się totalnie nie trwała, bez koloru i ogólnie dno. Dopiero po jakimś czasie się do niej przekonałam i odkryłam, że niesamowicie nawilża usta! Może być używana np. jako baza, pod matowe, niestety wysuszające pomadki. Nie wiem jak to się stało, ale gdzieś ją zgubiłam. Tym razem postawię na mocniejszy kolor i sprawdzę, jak w takim przypadku wygląda pigmentacja.
 
Cena regularna: 9,59 zł
Cena na promocji: 4,90 zł
Oszczędzamy: 4,69 zł

3. Wibo Million Dolar Lips- powiem Wam szczerze, że na każdej promocji kupowałam jeden produkt do ust z firmy WIBO i każdy mnie zawiódł! Myślałam, że firma powtórzy spektakularny sukces i stworzy produkt, na miarę osławionych Eliksirów. Tej pomadce daję ostatnią szansę. Opinię ma nawet dobre i w nie wierzę :). Jeżeli tym razem się nie sprawdzi, odpuszczam sobie ich produkty.

Cena regularna: 11,29 zł
Cena na promocji: 5,76 zł
Oszczędzamy: 5,53 zł

4. Astor perfect Stay Fabulous- pewnie mi nie uwierzycie, ale albo nie pamiętam, albo rzeczywiście NIGDY nie testowałam nic z tej firmy! Pewnie pomyślicie, dlaczego akurat chcę wyprobować tę pomadkę? Może to śmieszne, ale strasznie spodobało mi się jej opakowanie. Takie designerskie, nowoczesne. No powiedźcie same, czy nie wygląda  bosko?:)

Cena regularna: 34,99 zł
Cena na promocji: 17,85 zł
Oszczędzamy: 17,14 zł

5. Max Factor Lipfinity- drogo, drożej coraz drożej, ale kurcze, niesamowicie ciekawi mnie ta forma aplikacji! W opakowaniu znajdziecie pomadkę kolorową oraz utrwalacz, który ma przedłużyć trwałość i nawilżać usta. Wierzycie w takie cuda, czy myślicie, że to tylko bajka? Czasem mam wrażenie, że ja wierzę we wszystko co reklamują :D

Cena regularna: 59,69 zł
Cena na promocji: 30,45 zł
Oszczędzamy: 29,24 zł

6. L'Oreal Paris Color Riche Extraordinaire- i znowu drogi produkt, ale tym razem zwróciłam uwagę na kolor! Wow, wow, wow!!! Widzicie tę moc?! Nie wiem, czy ten kolor będzie odpowiedni dla mnie bo wiem, że takie odcienie lubią podkreślać kolor zębów, ale strasznie mam na niego ochotę! Znacie jakiś tańszy zamiennik? Boję się że wtopię, a potem pożałuję :)

Cena regularna: 56,59 zł
Cena na promocji: 28,87 zł
Oszczędzamy: 27.72 zł

Znacie coś z tej listy?:)

Która z Was wybiera się do Rossmanna?:)




10 komentarzy:

  1. I ja przyłączam się do polecen pomadki Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam troszkę zaskoczona odwrotną kolejnością całego układu promocji :) Ale w sumie nie robi mi to różnicy :) Większych planów zakupowych nie mam, ale pewnie jak zwykle coś tam do koszyka wpadnie :) Oj gdyby w Rossmannie były kosmetyki Golden Rose to na pewno bym też czekała z niecierpliwością na takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy etap promocji się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. O boziu, kolor tej ostatniej pomadki to cudne cudo <3 Uwielbiam pomarańcze ale na wszystkich się zawodzę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno będę polować na Wibo MDL nr1. I szkoda że odwrócili kolejność bo chciałam upolować nowe matowe pomadki z Lovely a wątpię że do 5 będą dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa, co trafi w tej edycji do mojej kolekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja aż się boję wejść jutro do rossmanna, by nie zaszaleć zbytnio:P

    OdpowiedzUsuń
  8. zamierzam kupić tylko tusze loreal, ewentualnie może kredki do ust, nie poszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym razem poluję tylko na jeden podkład i może tusz, to by było na tyle.. :D Jeszcze mam zapasy z poprzedniej edycji tej promocji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger