TAG: Co wolałabyś + Filmik z gościem:)

Hej!!!
Jak mnie tu dłuuuuugo nie było! Kurcze, cały czas się coś dzieje i szczerze mówiąc nawet nie wiem, kiedy te dni mi lecą! Jeżeli chcecie wiedzieć więcej co się u mnie dzieje, to koniecznie musicie śledzić mnie na instastory :). Tam praktycznie możecie ze mną spędzać całe dnie! 
W dzisiejszej notce chciałabym odpowiedzieć na tak 'co wolałabyś?' Ale, ale! W zamian za to, że tak długo mnie nie było dodaję filmik z gościem, którego wiem, że lubicie:).
Serdecznie zapraszam do czytania i odpowiadania :)



1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu, czy z ułożonymi włosami, ale bez makijażu?

Dla mnie ta odpowiedź jest prosta. Jeżeli nieraz oglądacie moje filmiki to wiecie, że ja często pokazuję się bez makijażu. Nie mam problemu z tym żadnego i nigdy nie miałam. Z drugiej strony widzicie też zapewne, że moje włosy NIGDY się nie układają tak jak chcę. Serio. Żebym jak się starała wystarczy 5 min. na zewnątrz i moje włosy żyją swoim życiem..

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi czy rzęsy?

Jejuś wiadomo, że wolałabym, żeby zgolono mi brwi! Dla mnie rzęsy to straszny atut kobiecy i ja sama jestem mega zafiksowana na ich punkcie. W sumie zawsze byłam :). Długie, gęste, rozdzielone- coś co kocham!

3.Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?

No tu również wydaje mi się, że odpowiedź jest prosta- Sephora. Możemy znaleźć tam wiele różnych marek, a w MAC-u to wiadomo.

4. Wolałabyś mieć stały makijaż, polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka, czy trwałą ondulację w stylu lat 80-tych?

Jasne, że ondulację :) Uwielbiam kręcone włosy, zresztą sama je posiadam. Niestety nie kręcą się aż do tego stopnia jakbym chciała. Pewnie jest to spowodowane rozjaśnianiem i stylizacją. Koniec końców jakbym miała do wyboru szminkę czy włosy, to zdecydowanie wolę włosy. Nie wyobrażam sobie np. bordowej kredki na ustach i nude szminki.

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem, czy zbyt dużą ilością różu?

Zdecydowanie podkłąd! Nienawidzę swoich rumianych policzków, które robią się czerwone jak tylko troszkę zawieje wiatr, zawstydze się, czy zmęczę. Ja nie muszę używać różu, ja jestem sama czerwona w sobie. 

6. Wolałabyś nosić na codzień spodnie MC Hamerra, czy obcisłe spodnie kolarskie?

Wstyd przyznać, ale na początku musiałam wygooglować, co to są za spodnie MC Hamerra? Nie dało się napisać po prostu haremki?:) Zdecydowanie gdybym miała wybierać to wolałabym obcisłe spodenki, które mogłyby podkreślić moją pupę, bo akurat uważam, że nie wygląda źle:)

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądająca opaleniznę w miejscu, w którym nie da się zakryć?

Z tym pytaniem związana jest historia, którą musicie usłyszeć w filmiku:)!Tu powiem tylko tyle, że z własnego doświadczenia wybieram opcję nr 2!! :)

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy, czy zły kolor?

Kolor i jeszcze raz kolor! Pamiętam, jak kiedyś miałam źle obcięte włosy i od tego momentu miałam długo traumę spowodowaną właśnie tym, że bałam się powtórki z rozrywki. Kolor można przefarbować w miarę szybko, a włosy nie odrosną nam za miesiąc.

9. Wolałabyś zostać na zawsze pozbawiona dostępu do YT czy Twittera?

Twittera nawet nie mam, więc odpowiedź jest prosta.

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy Mascary?

Jasne, że pędzli. Tak jak napisałam kilka pytań wyżej, nie wyobrażam sobie podkreślenia oka, bez wyeksponowania rzęs!

Tyle moi kochani!
Robiąc ten TAG z Asią strasznie się uśmiałyśmy:)
Koniecznie zobaczcie filmik i dajcie znać, jak Wy odpowiedziałybyście na niektóre pytania:)


3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger