Rozdanie z lakierami hybrydowymi. Wygrywają 3 osoby! + wyniki rozdanie z BOXEM!

Hej dziewczyny!
Dziś mam dla Was post rozdaniowy i mam nadzieję, że znajdzie się sporo chętnych! Zgłaszać możecie się tutaj

Wiem, że dużo z Was lubi hybrydowe lakiery i dzięki uprzejmości firmy Victoria VYNN przychodzę do Was z rozdaniem, w którym wygrywają aż 3 osoby!

Co należy zrobić?
1. Polub profil organizatora i sponsora rozdania Victoria VYNN
2. Polub mój profil
3. Udostępnij PUBLICZNIE to zdjęcie
4. Napisz w komentarzu, na jaki kolor lubisz malować paznokcie


KONIECZNIE PRZECZYTAJ REGULAMIN!
1. Sponsorem rozdania jest firma Victoria VYNN
2. Zabawa kończy się z dniem 30.11.2017
3. W rozdaniu wygrywają 3 osoby.
4. Przygotowane są 3 zestawy w skład który wchodzą 3x lakier hybrydowy, komplet katalogów i odżywka (jeden lakier zawiera 2x lakier hybrydowy)
5. Wysyłka tylko na terenie Polski
6. Nie ma możliwości wymiany nagrody na wartość pieniężną.

Bawcie się dobrze! I zapraszam na prezentację lakierów;)








PS. Rozdanie z BOXEM wygrywa: p. Teresa Kaczała!
Gratuluje i proszę o dane na adres: goralka18@o2.pl

9 komentarzy:

  1. Z tej gromadki posiadam 114 i 116 oba pięknie wyglądają <3 Nie wiem czy widziałaś jak je pokazywałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) I życzę szczęścia tym, którzy zdecydują się wziąć udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :) Pięknie prezentują się buteleczki z lakierami, żałuję tylko,
    że nie pokazałaś nam kolorów na paznokciach, ale jak wygram to sama sie przekonam co do barwy i koloru :)
    PS. Gratuluję wygranej Pani Teresa Kaczała (y) :)
    Pozdrawiam Janina Stanowska :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!
    Popłakałam się ze szczęścia!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie kolorki *,* Ja na razie planuję właśnie zakup lampy <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. z rozdaniem trwającym ponad rok jeszcze się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger