Praca konkursowa na konkurs u 'Ala ma Kota'

Witajcie kochani!
Jak tam po długim weekendzie? Wypoczęliście? Mnie pociesza fakt, że jeszcze dwa dni do pracy i w końcu moje ukochane Zakopane <3
Dziś przychodzę do Was z pracą, którą przygotowałam na konkurs, który odbywa się na instagramie 'Ala ma Kota'. Inspirowałam się dwoma pracami. Pracą Kat Von D, którą znajdziecie tutaj i kolejną, którą znalazłam na stronie Kat Von D Beauty [klik]. Obie prace połączyłam i wyszło coś takiego :).










Fajnie się bawiłam przy tym makijażu!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger