Podsumowanie kolejnego tygodnia, czyli 'Zostań moją Mikołajką':)

Hej hej kochani:)
Muszę się Wam pochwalić, że stuknął mi pierwszy 1000 na fb !:) Bardzo się cieszę z tego powodu :) Oprócz tego dziś moja mama 'pierniczyła' w kuchni i nie mogę się doczekać dekorowania !:) Działo się dużo w tym tygodniu, stanowczo za dużo. W związku z tym znowu zostałam burakiem bez pracy na ten tydzień. Wiem jednak, że dziewczyny zaprezentowały taki poziom, że moja praca nic więcej nie wniesie;) To jedziemy :)































I moja dawna praca, która nadawała się chociaż trochę na ten tydzień :D




I kilka słów ode mnie. Dziewczynki nie komentowałam w tym tygodniu poszczególnych prac, bo jak zobaczyłam poziom to naprawdę, z ręką na sercu opadła mi szczęka. Niesamowicie się staracie i aj to bardzo doceniam! JESTEŚCIE BOSKIE !!!

19 komentarzy:

  1. Kurcze, większość ma przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. no potwierdzam JESTEŚMY BOSKIE wszystkie jak jeden mąż (a właściwie to żona haha)! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te makijaże, o manicure nie wypominając :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. najwyższy czas na robienie pierników ;) prace piękne i panie Mikołajowe też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie te czerwono białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie mamy ładne Mikołajki w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawyżamy poziom :D Świetne prace dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuper :) Różowe pazurki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone paznokcie ze zdobieniami z blogu Świat Lyll the best:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te czerwono-białe paznokcie mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. drugi makijaż skradł moje serce ::)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszka Make Up - dla mnie wygrałaś :) biorę świątecznego buziaka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger