Jesienny makijaż z użyciem nowości.

Witajcie!
Jak Wam się zaczął tydzień? Ja niestety tak strasznie kaszlę, że masakra. Mam nadzieję, że mi to przejdzie, bo w czwartek wracam do pracy. Przed chwilą listonosz przyniósł mi paczuszkę, a w niej nowy krem od firmy Ceres Kosmetyki. Jest to stosunkowo nowa firma, ale zapowiadająca się bardzo dobrze, także koniecznie zerknijcie na profil i zalajkujcie, bo czuję, że to będzie petarda! Pani Marta zadbała również o estetyczną stronę produktu. Krem przyszedł przepięknie zapakowany. Taki marketing to ja lubię:) Jeżeli chcecie zobaczyć unboxing, to zapraszam na snap (kochamkolorki93).

A co w dzisiejsze notce?:) Ano makijaż, który wykonałam w sumie mixem nowości, które od niedawna goszczą w mojej kosmetyczce. Znajdzie się paletka MUR chocolate, którą mam, bo zamieniłam się na nią z moją mamą, będzie kilka cieni, które mam od Asi i jeszcze nowy podkład z L'oreal. Ogólnie misz-masz:). Zdjęć też będzie sporo, bo nie mogę się zdecydować. Zapraszam więc do oglądania, czytania i dyskusji w komentarzach.











LISTA KOSMETYKÓW:
- Podkład L'oreal True Match Rose Beige + Dax Cosmetics Cashmere Baza + podkład odcień 01
- Puder ryżowy Deni Carte
- Bronzer Sensique Deep Bronze
- Rozświetlacz Lovely Silver
- Cienie: Paletka MUR chocolate + Cienie AVON
- Eyeliner My secret
- Tusz do rzęs L'oreal Vollume Million Lashes
- Pomada do brwi Freedom Soft Brown
- Pomadka Liqud lipstick Golden Rose 01

Lubie bordo w makijażu?
Z czym kojarzy Wam się jesień?

10 komentarzy:

  1. Super, brwi wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż, a drugie zdjęcie jest CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. C U D O W N Y !!! <3 zakochałam się w Twoim makijażu, też chcę taki! :) A brwi są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, świetny! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny make up ! Mam paletkę Mur i bardzo lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo mówić, piękny makijaż, uwagę przyciągają również precyzyjnie zrobione brwi :) Ostatnio kupiłam sobie pomadę z Freedom w odcieniu Medium Brow, ale chyba odcień jest dla mnie zbyt ciepły, lepiej bym zrobiła jakbym od razu wzięła Darm Brown, ale jeszcze jej nie przekreślam, bo czytałam, że z wierzchu odcień może się troszkę różnić od tego co głębiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na drugim zdjęciu wyglądasz ślicznie :) Makijaż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger