Spotkanie blogerek okiem organizatora, czyli wrażenia i porady.

Witajcie!
Ostatni tydzień był jednym z najbardziej wariackich tygodni w moim życiu! Wiązało się to oczywiście ze studiami, ale mam nadzieję, że już jest ok:).  Powoli wraca do Was z wpisami. Naprawdę, narobiło mi się spoooooro zaległości!
Dziś zapraszam Was na luźny post, dotyczący organizacji spotkania blogerskiego. Czy jest to łatwa sprawa, z czym się trzeba liczyć i jakie są obawy z tym związane?
Zapraszam na post!



Spotkanie odbyło się pod koniec Stycznia w sali szkoleniowej firmy Affect w Bielsku Białej. Pewnie nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale przygotowywałyśmy się Asią do tego spotkania już od Listopada! Zarówno dla niej jak i dla mnie było to pierwsze spotkanie przygotowywane osobiście. Co prawda wcześniej już byłam na takim spotkaniu, ale byłam gościem więc wiadomo, wszystko inaczej wygląda od tej 'drugiej' strony.   


Nie będę Wam opowiadać, że wszystko od początku szło bez przeszkód, no bo nie szło:). Mieszkamy na Podbeskidziu i nasze obawy były związane między innymi z tym, czy są na naszym terenie jakieś blogerki, które chciałyby wziąć udział w spotkaniu. Okazało się, że są i chcą się poznać:). Zmartwienie numer jeden odhaczone :). Chciałyśmy, żeby na tym spotkaniu pojawił się również jakiś gość, który wygłosi krótką prelekcję o tym, co najbardziej interesuje kobiety. Zaprosiłyśmy Panią Danutę klik , która opowiedziała nam o swojej galerii i podarowała każdej z nas piękny upominek. Ja dostałam kolczyki hand made, które mam nadzieję wkrótce zaprezentuję Wam w jakimś poście:).


Dzięki uprzejmości Dagmary klik, mogę się z Wami również podzielić zdjęciami z tamtego dnia, ponieważ mi totalnie wyleciało to z głowy w wyniku tego stresu!  Dagmara jest profesjonalnym fotografem więc pewnie widzicie, że zdjęcia są na najwyższym poziomie! Oczywiście zależało nam również na jakichś fajnych przekąskach o co zadbała najlepsza na Podbeskidziu (jak dla mnie) pizzeria Rosso klik.


Nie oszukujmy się, chciałyśmy również, żeby dziewczyny dostały jakieś drobne upominki na spotkaniu. Powiem Wam, że z całej organizacji spotkania najtrudniejsze było pozyskanie sponsorów. Głównym sponsorem byłą firma Affect klik, która nie dość, że użyczyła nam sali szkoleniowej o czym wspomniałam wyżej, to jeszcze sprezentowała piękne paczuszki z kolorówką <3.


Prezenty przygotowały dla nas również takie firmy jak:
- Equlibra
- Eveline
- Selfie Project
- Bispol
- Miravena Cosmetics
Postaram się Wam je zaprezentować w kolejnym poście.


 Lista Blogerek

Beata:

BLONDLOVE: 
http://blond-love.blogspot.com/

Marta:
NOW ENJOYMENT

http://enjoyment.pl/

Dagmara
DAFIS STUDIO
http://dafis.pl/


Dominika
SHOPPINGTIPS

http://shoppingtips.pl/

Kinga
BLOND BLOG
http://www.gorzela.pl/

Kamila
CARMILLA BEAUTY
http://carmillabeauty.blogspot.com/
  Weronika
ŚWIAT WYBIEGIEM
http://swiatwybiegiem.pl/


Asia
JOANNA DOBOSZ MAKE UP

Beata:
Marta:
Dagmara:
Dominika:
Kamila:
Kinga:
Paulina:
Asia:
- See more at: http://swiatwybiegiem.pl/moje-pierwsze-spotkanie-blogerek/#sthash.7Fo3hxqT.dpuf
REASUMUJĄC:
Organizacja spotkania blogerskiego nie jest prosta, bo wiadomo, każdy organizator chce, żeby wszystko wyszło wyjątkowo. Niemniej jednak poznanie osób, które zajmują się tym samym co Ty jest cudowne i życzę tego każdemu z Was!


sali szkoleniowej Affect Cosmetics w Pasażu Pod Orłem w Bielsku Białej - See more at: http://swiatwybiegiem.pl/moje-pierwsze-spotkanie-blogerek/#sthash.OjvWtPq3.dpuf

9 komentarzy:

  1. Też niedawno współorganizowałam takie spotkanie ;) Na dniach relacja i u mnie :) Oj tak to wcale nie taka prosta sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spotkanie się udało :) ja też przez jakiś czas szukałam dziewczyn z okolicy ale dochodzę do wniosku, ze jest ich tych aktywnych jest chyba albo tak mało albo się poukrywały... Szkoda, że blogi istnieją a wpisów długo nie ma. Dobrze jest zaprosić gościa specjalnego, który może urozmaicić takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. aż żałuję, że mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizowałam już dwa spotkania ;-) myślę nad kolejnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama się zastanawiam nad takim spotkaniem, ale nie wiem czy podołam i czy ktoś by się zgłosił w moje okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra robota :D Uśmiechy na buźkach mówią wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. organizacja to nie łatwa sprawa :) a i niestety czasem nawet przez przypadek od osoby która nigdy nic takiego jak spotkanie nie organizowała da się usłyszeć "ja to by lepiej zrobiła" :D nie ma co tego brać do siebie i robić swoje :) a co zabawne osoba od której usłyszałem to do dziś ine zrobiła żadnego swojego spotkania a i na każdym którym jest zawsze oba by zrobiła to lepiej :D

    To mówiłem ja Jarząbek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger